Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

Merksessie

Verkennen

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, is Socrates’ belangrijkste spreuk. Dit verwerf je door je aandacht van buiten naar binnen te keren. Tijdens een merksessie bevragen we de essentie van je merk.

Samen onderzoeken we wat de kern van het merk of idee is, waarom het bestaat, hoe je aanbod al dan niet is afgestemd op je doelgroep en welk probleem je oplost voor je doelgroep. Kortom: ken je doelgroep. Vervolgens kijk je naar met welke waarden je dit gaat doen. Zo zet je tijdens een merksessie de eerste stappen richting een gedegen strategie en benodigde creatie.

  • Stel vast wat jouw bedrijf of project bijzonder maakt

  • Kijk met een andere bril naar je ideeën

  • Leg de basis voor een gedegen strategie

"Stilstaan bij je handelen
is vooruitgang."
- Loesje
.
Kom erachter wat je bedrijf bijzonder maakt en waaróm je doet wat je doet.

Al sinds 2016 helpen we impactgedreven merken, plannen en projecten. Daarbij hebben we de luxe dat we omgeven zijn door andere impact-adviesbureaus als Bries en Alexander Impact. In de afgelopen jaren hebben we dan ook veel ervaring opgedaan met impact start-ups en sociaal-maatschappelijke innovatie. Door je vraagstuk in de juiste context te plaatsen, helpen we je niet alleen op creatief gebied, maar ook op strategisch gebied.

Strategisch partnerschap
Een idee of project uitbouwen tot merk is een flinke opgave. Het vereist inzet en toewijding. Als je je met gelijkgezinden omgeeft, wordt dat niet alleen makkelijker, maar ook leuker. Dat is wat we zelf doen, maar ook wat we jou willen bieden. We gaan voor samenwerking op de lange termijn.

Meer weten over Merksessies?

Welke vraag je ook hebt, we beantwoorden ‘m graag - onder het genot van een kopje koffie. Bel of mail, dan spreken we af!

.

Fietsforensen