Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

De 5 V's voor verandering

Betekenisvolle organisaties en impactvolle projecten gaan het verschil maken de komende jaren. En daar zetten wij onze creativiteit graag voor in. Dus heb je een plan, idee, of vaag vermoeden dat het beter kan? Wij zijn voor! We sluiten ons aan bij je missie en helpen je verder. Hoe? Door grondig te verkennen, creatief te vertalen, meeslepend te vertellen, effectief te verspreiden en continu te verbeteren.

Verkennen

.
Verkennen

Je vraagstuk ontleden en begrijpen

Je wilt verandering, maar waar begin je? Pick us! We verdiepen ons graag in je communicatie-, marketing- of vormgevingsvraagstuk. We openen dichte deuren en bekijken open deuren extra kritisch. Met onze impact-antennes aan ontdekken we waar de uitdaging werkelijk ligt.

Vertalen

.
Vertalen

Kaders, doelen en strategie bepalen

Als je weet wat je wilt bereiken, is de volgende stap te weten hoe je daar komt. Ben je op zoek naar een strategisch partner die met je meedenkt? Die weet hoe je je boodschap bij de juiste mensen krijgt en hier in de breedte een plan voor maakt? Wij halen het beste uit je merk naar boven en helpen je van idee naar impact.

Vertellen

.
Vertellen

Gestalte geven in woord en beeld

Als je een goed verhaal hebt, hoef je het alleen nog maar goed te vertellen. Je hebt samenhang nodig en wil professioneel overkomen. Wij helpen je graag te verwoorden, verkondigen, laten zien en voelen waar jouw impactvolle merk voor staat.

Verspreiden

.
Verspreiden

Aandacht krijgen en vasthouden

Er gaats niets boven mond-tot-mondreclame. Maar dan moeten mensen wel eerst van je horen. Door je boodschap, product of dienst op de juiste plek en onder de juiste mensen te verspreiden, start je een dialoog. En met die dialoog start de verandering.

Verbeteren

.
Verbeteren

Blijf schaven, meten en leren

Het is net als de circulaire economie: er komt geen einde aan. En dat is maar goed ook! Want als omstandigheden veranderen (lees: de wereld in brand staat), zijn flexibiliteit en nieuwsgierigheid belangrijke eigenschappen. Wij lezen je data te lezen, interpreteren deze en zetten ze om in een nieuw plan de campagne. Voor nog meer positieve impact op de wereld.

Verandering voor