Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

Contentcreatie

Vertellen

In woord en beeld kan je alles zeggen. En hoewel video en foto tegenwoordig beter de aandacht vasthouden dan een pagina’s lang epos, kan een goed artikel op zijn tijd zeker geschikt zijn. Mensen nemen de tijd je content te bekijken, als ze tot dan toe op de juiste manier zijn verleid. Hoe je dat doet? Misschien met hartjes en gratis giveaways, maar zéker met relevante content.

Relevantie is de sleutel tot goede content. Als je op zoek bent naar een stofzuiger en je komt op een site voor vaatwassers, ben je snel weg, toch? Daarom geldt ook voor dit onderdeel van je marcom-strategie dat je je doelgroep door en door kent. Wat willen ze horen, zien, voelen en denken? Wat jij als vanzelfsprekend beschouwt, kan voor klanten de doorslag geven om bij jou hun tijd (en dus geld) te besteden.

  • Wees relevant voor je klant

  • Varieer in type content, van zwaar en serieus tot licht en humorvol

  • Zie je content als mogelijkheden in contact te komen met je doelgroep

"Content marketing is really like a first date. If you only talk about yourself, there won’t be a second date."
- David Beebe
.
Hoe zet je informatie om naar waardevolle content?

Welke content past bij je volgers en hoe kun je ze verrassen met informatie waarvan ze zelf niet wisten dat ze die nodig hadden? Dat is de vraag bij contentcreatie. We denken graag mee over hoe je die informatie kan omzetten naar waardevolle content, waarmee je impact maakt op de doelgroep die er voor jou toe doet.

Strategisch partnerschap
In elk van onze samenwerkingen zijn we op zoek naar een band die verder gaat dan alleen opdrachtgever-uitvoerende. We vinden het leuk je te leren kennen en wat jou drijft in het ondernemen en organiseren. Let’s make some impact!

Meer weten over Contentcreatie?

Welke vraag je ook hebt, we beantwoorden ‘m graag - onder het genot van een kopje koffie. Bel of mail, dan spreken we af!

Corus Advies