Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

Merkidentiteit

Vertellen

Je merkidentiteit: kers op de taart of een onmisbaar basisingrediënt? Zeg maar gerust dat laatste. Zonder uniforme huisstijl zal je klant je moeilijk herkennen. Natuurlijk moet je een logo laden met de juiste boodschap om in iemands geheugen te blijven, maar het wordt lastig ondernemen als je elke keer opnieuw moet uitleggen namens welk bedrijf je communiceert.

Een goede merkidentiteit is niet zomaar een verzameling vormen en kleuren. Het is een taal die je naar wens in kunt zetten om in elke situatie je plek te claimen. Een taal die bovendien uniek is, vertrouwen wekt en je boodschap versterkt.

  • Een goede huisstijl draagt bij aan vertrouwen

  • Herkenbaar zijn brengt de klant dichterbij

  • Professionaliteit vraagt om uniforme communicatie-uitingen

"Authenticity is when you say and do the things you actually believe."
- Simon Sinek
We werken graag volgens Brand the Change: vanuit de kern van je missie en waarden komt de communicatie tot stand.

Als je namens een betekenisvol merk communiceert, wil je authentiek blijven maar ook origineel zijn. Je wilt een huisstijl die bij je waarden past en waar mogelijk deze zelfs weergeeft. Het kan moeilijk zijn een vorm te kiezen waarin je naar buiten treedt, daarom helpen we je daar graag mee. Van concept tot een uitgesproken communicatieuiting: we adviseren en maken de identiteit die jouw merk nodig heeft, om anderen te overtuigen zich aan te sluiten bij je missie. 

Strategisch partnerschap
We houden ervan samen met een merk te groeien. Om samen keuzes te maken en ons hier sterk voor te maken. We maken nooit zomaar even een logo, maar denken ongevraagd mee over wat dat logo moet gaan doen in de toekomst en welke potentie het allemaal heeft. Want als jij erin gelooft, doen wij dat ook.

Meer weten over Merkidentiteiten?

Welke vraag je ook hebt, we beantwoorden ‘m graag - onder het genot van een kopje koffie. Bel of mail, dan spreken we af!

Sociale Groningse Ondernemers Challenge