Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

Klimaatadaptatie Groningen

Aanpakken & Aanpassen

Als onderdeel van de internationale Climate Adaptation Summit verwelkomde Groningen op 25 januari 2021 meer dan 130 wereldleiders, ministers en organisaties. Daar kwamen de wetenschap, het bedrijfsleven, burgers en jongeren in actie voor klimaatadaptatie. Of wij de event branding, website en online campagne wilden verzorgen… Eh, yes please!

VERKENNEN

Met elkaar werken we in Groningen aan een gezonde, veilige en groene toekomst. Ik ben trots!
- Jaliene Kwakkel, communicatieadviseur Climate Adaptation Week Groningen

Groningen doet het gewoon

Hoe breng je mensen in actie voor klimaatadaptatie? Groningen geeft het goede voorbeeld. En met de juiste vormgeving maakten we het laagdrempelig, door een heldere vormentaal en een stijl die past bij de nuchtere en ambitieuze identiteit van de stad. Aanpakken & Aanpassen!

VERTALEN

Hoe laat je aan burgers en buitenlui zien dat het allemaal hĂ­er gebeurt? In het centrale campagnebeeld raken Groningse iconen verstrikt in een innige omhelzing met klimaatadaptatie. Rueben Millenaar tekende voor de illustraties, wij voor alle designs. Tot de flyer van papier met bloemenzaad aan toe.

VERTELLEN

Platform propvol perspectief en tjokvol interactieve events

Wil je gedrag beĂŻnvloeden, dan moet je handelingsperspectief bieden. De site bracht een complexe verzameling informatie over klimaatadaptatie en tientallen evenementen terug tot een overzichtelijk, intuĂŻtief geheel.

Te pas en te aanpas

Een evenement met een wereldwijd bereik staat er niet zomaar. Ook in roerige coronatijden bleven we schakelen om samen met de organisatie het onderste uit de communicatie-kan te halen. Online Ă©n offline.

VERSPREIDEN

VERBETEREN

Cijfers waar je op kunt bouwen 5000+ bezoekers 3000 wetenschappers en 2000 jongeren - Climate Adaptation Week Groningen

Alle grootse verandering begint klein

Wij helpen graag bij het groot maken van kleine ideeën. Door bewustzijn, begrip en actie te ondersteunen met creativiteit en effectiviteit. Met de klimaatcrisis staan we aan de vooravond van de grootste uitdaging die de mensheid ooit gekend heeft. Maar met diezelfde mensheid kunnen we de crisis bedwingen. Let’s!

Codegorilla