Door gezamenlijk tot een oplossing te komen vergroot je de kans op succes. Als je verwacht dat mensen zich ergens bewust van worden, of zelfs hun mening of gedrag veranderen, zul je ze serieus moeten nemen. Dus verbreed je blik, ga in gesprek en stimuleer de interactie.
Kies voor een actiegerichte aanpak met werkbare resultaten
Bevorder inclusiviteit: weet wat er speelt bij je doelgroep
Maak klantgericht denken de nieuwe standaard
In de betekeniseconomie is co-creatie de standaard. Als er geen behoefte is vanuit de doelgroep om iets te veranderen, beginnen we er niet eens aan. Maar hoe richt je zo’n proces in? Samen met onze impactpartner Bries organiseren en begeleiden we (digitale) sessies met stakeholders, waarbij de methode van design thinking centraal staat.
Strategisch partnerschap
Co-creatie en (burger)participatie vragen om een langetermijnvisie. We helpen je daar graag bij op korte én lange termijn: van praktische ideeën tot strategisch advies.
Meer weten over Co-creatie?
Welke vraag je ook hebt, we beantwoorden ‘m graag - onder het genot van een kopje koffie. Bel of mail, dan spreken we af!